TÜSODER,STÖ’ler için İletişim ve Halkla İlişkiler Eğitimi’ne katıldı.

TÜSODER-Tüketici Sorunları Derneği Genel Başkanı Dr. Deniz ÖNER ve Genel Sekreteri Kerem ATEŞ, STGM-Sivil Toplum Geliştirme Merkezi Derneği tarafından 21-23 Kasım 2018, Niza Park Otel, Ankara’da düzenlenen,

STÖ’ler için İletişim ve Halkla İlişkiler Eğitimi’ne katıldı.

 

TÜSODER- Tüketici Sorunları Derneği hak temelli çalışan diğer Sivil Toplum Örgütleri temsilcileri ile birlikte 3 gün boyunca;

  • İletişim nedir ve hak temelli örgütler için neden önemlidir?
  • Hedef gruplar, paydaşlar ve mesajlar
  • STÖ’lerde bilgi tasarımı
  • Hak temelli örgütler ve geleneksel medya: nasıl ulaşırız?
  • Hak temelli örgütler ve yeni medya
  • İletişim stratejisi
  • Dijital iletişim stratejisi konularında bilgilerini güncelleme ve hak temelli çalışan sivil toplum kuruluşları ile ortak sorunların çözümü için iş birliği çalışmalarının temelini atmıştır.

 

Eğitim, Tüketici Sorunları Derneği’nin çalışmalarının hedef kitlelere ulaşması için bir ivme kazandıracaktır.

Paylaş

Bir cevap yazın

*