0
0

mehabalar,

yaklaşık 1 hafta önce samsung tan bir çamaşır makinesi aldım ve hem reklamlarda ifade dilen den hemde beklentimin üzerinde bir sesle çalıştığını anlamış olduk. (10 yıl önce aldığımız ve değiştirmeye karar verdiğimiz arçelik ten daha sesli çalışıyor.) Bu vesile ile 14 gün olduğunu sandığım cayma hakkımı kullanarak iade etmek yada daha sessiz çalıştığını ifade ettikleri yeni motorlu modeli değiştirmek istediğimi servise telefon yolu ile ilettim. bir kaç gün sonra servis gönderdiler ve makinede herhangi bir sorun olmadığını ifade ederek servis tutanağı imzalatmak istediler. ve değişimin yada iadenin mümkün olmadığını fakat mahkemeye başvurabileceğimi ifade ettiler. bende tutanağı imzalamadım ve mahkeme sürecinin deneyeceğimi ifade ettim

Bu durumda nasıl yol izlemeliyim, ve sonuç alabilirmiyim…

İl Seçimi Yapınız
Sakarya
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.