0
0

İyi günler,
Ben yaklaşık bir ay önce Buya Grup’a ait “minanna.com” üzerinden bir ürün satın aldım. Sipariş takibi için verdikleri kodu sürekli kontrol ediyordum fakat kargo “hazırlanıyor” durumda sabit bir şekilde kaldı. Ne zaman yollanacağını öğrenmek için bugün müşteri hizmetlerini aradım dakikalarca telefonda “ilk sıradasınız, müşteri temsilcimiz müsait olunca açacak” diyen bir telesekreteri dinledim sonra telefon bir anda meşgule atıldı, yine aradım yine aynısı oldu. WhatsApp iletişim hattı verdikleri numaraya mesaj yazdım cevap alamadım. Site üzerinden form dolduru mesaj attım yine dönülmedi. Mail attım yine aynı sonuç. Buya grup’a mail attım hem siteden hem şahsen yine dönüş olmadı.
Bu kadar ulaşmaya çalışıp ulaşamamak böyle bir dönemde cidden karşı tarafın art niyetinden başka birşey değil. Ne yapabilirim? 120 liralık bir ürün satın almıştım. 15-30 gün yazmışlardı şuan dolmadı ama sanki ürünü yollamayacaklar gibi.

İl Seçimi Yapınız
Adana
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.