0
0

Merhaba
20.10.2014 tarihinde Samsung Note 4 model bir telefon aldım. Yaklaşık 1 yıl sonra batarya seviyesi %30lara düştüğünde telefon kendi kendine kapanıyordu. Bu şikayetle servise başvurduğumda ürünün şarj soketini değiştirip verdiler lakin problem düzelmemişti. 1 gün sonra tekrar götürdüğümde ise bataryasını değiştirip verdiler. Bu sefer sorun çözülmüştü lakin 6 ay sonra aynı şikayet tekrar oluştu. Ürünü tekrar servise götürdüğümde yine bataryasını değiştirip verdiler. Şimdi 25.10.2016 tarihinde yine aynı dertten muzdaribim lakin ürünü alalı 2 yıl 5 gün oldu. ben yine aynı dertten muzdaripim. Servise sorduğumda serviste kaldığı için bi 10 gün garanti süresinin üzerine koyarak garanti kapsamında yapabileceklerini söylediler. ama ben aynı sorunla dördüncü kez gidiyorum. şimdi benim ürünün ücret iade hakkını istemem söz konusu olabilir mi? kendilerine sorduğumda böyle birşeyin olamayacağını söylediler ama benim haklarım nelerdir. nasıl arayabilirim hakkımı bunu öğrenmek istiyorum. Diğer bir husussa aynı marka bluetooth kulaklığımı ilk defa servise götürdüm bağlantı kopma şikayetiyle. genelde tamir yapılmadığını birebir ürün değişimi yaptıklarını söylediler. ben bu ürün içinde ürün değişimi onaylanırsa bir üst modelini almak için ücret iadesi yada indirim çeki tarzında bir şey talep edebilir miyim?
cevaplarınız için şimdiden teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.

İl Seçimi Yapınız
Bursa
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Hayır
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.