0
0

1 Haziran 2016 tarihinde imza karşılığı modemimi teslim ederek internet hesabımı sonlandırmak istediğimi bildirdiğim TTNET, tarafıma çıkacak cayma bedelini bana bildirmiş, kabul etmem doğrultusunda kapatacaklarını teyit etmiştir.
Ancak üzeriden geçen 4 ay 17 güne rağmen hesabımı kapatmamış, yetmezcesine başvurduğum her mercide başından savmakla kalmayıp iki gün öncesi itibariyle hesabıma 14,50 TL fatura kesmiştir.
Şehrimdeki TTNET merkezine 7’den fazla kez gidip çözüm aramama rağmen bizim yapabileceğimiz bir şey yok yanıtını veren çalışanlar, üst merci danışıldığında öyle bir yetkimiz yok yanıtı vermiştir. Hesabı açıp taşıtmak daha kolay olur mu çözümüyle gittiğimde, hesabınıza ulaşamıyoruz yapabileceğimiz bir şey yok diyen yetkililer çalıştırılıyor. Telefon ettiğimde ağustos ayında konuyla ilgili şikayetimle hala ilgilenildiği söylenip yüzüme kapatılıyor. Hakkımı nasıl arayabilirim? Bana adınıza daha fazla fatura çıkmaz denen bu şirket dolandırıcılık peşinde…

İl Seçimi Yapınız
Eskişehir
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.