0
0

2 ay önce Note 5 satın aldım. 1 hafta kullandıktan sonra sarj cihazını görmemeye başladı. Ertesi gün hiç kimseye müdahale ettirmeden satın aldığım yere götürdüm. Delta Garantiye gönderildi. 1 ay sonra geri gönderdiler. Yetkisiz müdahale olduğu için garanti kapsamı dışında kalındı bişey yapamıyoruz deyip iade ettiler. Tekrar bi not yazarak gönderdik. Telefonun yanında ben bulunduğum müddetçe kimse tarafından müdahale edilmedi. Yine 1 ay sonra iletişim bilgilerinizi bulamadık bahanesiyle geri aynı sebepten cihazım gönderildi ve hat yuvasını söküp eksik olarak iade ettiler. Satın aldığım yerde bişey yapamıyoruz ben sana inanıyorum yepyeni cihaz vitrinde durup da bişey olacak hali yok ya falan dedi. Mağdurum öğrenci halimle borçlanarak aldığım telefonu 1 hafta kullanabildim şuan ne yapabileceğimi bilmiyorum taksitleri hala devam ediyor. Yardımcı olursanız sevinirim.

İl Seçimi Yapınız
Kütahya
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Hayır
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.