0
0

merhaba
yaklasık olarak temmuz ayında esıme almıs oldugumuz parduse seklındekı tunıgı ıkı kolundan tuglenme ve dısarı ıp verme sıkıntısı ortaya cıkardı. urunu ağustos ayının 20 sinde fırmaya teslım ettık bıze herhangı bır tamır formu vermedıler tamır formununda olmadıgını soyledıler. eylul ayının 25 şinde fırmaya gıttık ve urunumuz hakkında bılgı ıstedık. bıze urunu fırmya gonderdıklerını cevap gelmedıgını soyledıler. bunun uzerıne fırmadan bılgı almalarını ıstedım. bılgı veremeyeceklerını soyledıler. ben kendılerınden resmı evrak ıstedım urunu buraya tamır amaclı verdıgımıza dair. onlarda ıade faturasını ağustos ayının 30 una kestıklerını soyledıler ve kucuk bır kagıda tarıh kase ve ımza atarak verdıler. ben resmı olarak tamır suresını gectıgını soyledıgımde bızım prosudurmuz boyle yapacak bırsey yok fırma ne zaman cevar verırse bızde sızı olumlu veya olumsuz ararız dedıler. bu durumda benım ne yapmam gerekıyor. ben o fırmadan urun bedelını gerı almak ıstıyorum ne yapmam gerekıyor

İl Seçimi Yapınız
Tokat
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.