0
0

Merhaba bundan yaklaşık 1 yıl önce Bimeksten laptop aldım. Bu laptopun serisinde olan bir hata varmış. Arkadaşımda da aynı bilgisayar vardı, ona ürün değişimi yaptılar başka firmadan ama benim bilgisayarımı form oluşturup servise yolladılar. Yapılan işlem yeterli olmamış ki gelldikten 1 hafta sonra tekrar aynı sorun, bende tekrar gönderdim. Gene birkaç işlem yapıp yolladılar bana fakat tekrar aynı sorun 3. kez kendini gösteriyor. Tüketici mahkemesine direk mi gitmeliyim yoksa, 3. hatadan dolayı servise yollayıp ürün değişimimi istemeliyim? Ürün değişitirin derlerse aynı üründen verirlerse bu üründe gene sorun olma ihtimali de var….

İl Seçimi Yapınız
Ankara
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Hayır
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.