0
0

Merhabalar. Kullanmakta olduğum türk telekom mobil hattımın internet tarifesi bitmiş bana mesajla bittiği bildirildi ama mobilveri açık olduğu için her 100mgb için 7 tl ücret alınmış. müşteri temsilcisi ile yaptığım görüşmede paketimin bitmesi durumunda internetimin kapanmasına yönelik bir talepte bulundum ve bana bunun mümkün olmadığını internetimi kendimin telefondan kapatmam gerektiğini kendilerinin herhengi bir şekilde müdahale edemeyeceklerini söylediler. ne bir internet talep mesajı geldi nede başka bir uyarı direk giydirmişler. bu sadece türk telekom içinde geçerli değil bütün operatörler aynı şeyi yapmakta. konu ile alakalı ne yapmalıyım. nasıl hareket etmeliyim. yardımcı olursdanız çok memnun kalırım. Hayırlı günler, iyi çalışmalar

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.