0
0

Bir senedir sayaç okuması yapılmayan ve boş olan meskenimde su tesisatında meydana gelen kaçak ile ile ilgili sultangazi iski şubesi bilgilendirilmiş, ancak boşa akan suyun tamamı tarafımıza fatura edilmiştir.Sözkonusu mesken boş olduğundan fatura takibi ve ödemesini İnternet üzerinden yapmaktaydım.Ancak yazdan yaza gittiğim ve bir yıldır sayaç okuması ve tespiti yapılmayan tesisattaki su kaçağının tarafımdan anlaşılması mümkün olamadığından yüklü bir su faturası ile karşılaşılmıştır.İdarenin düzenli okuma ve tespit yapmaması ve değişim zamanı geçen sayaç değişimini yapmamış olması idareye bir mesuliyet ve tüketici lehine bir hak doğurmakta mıdır ?

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.