0
0

İyi günler öncelikle. Siparişimi 4 Eylül 2016’da yaptım. Aldığım ürün 3 iş gününde kargoya verilecektir ibaresi bulunmasına karşın, 4. günün sabahında hala kargoya verilmedi. Bende işimin acele olmasından dolayı 8 Eylül 2016 tarihinde sipariş iptalinde bulundum. Dediklerine göre ürün tedarik edildiği için kargoya verilebilir denildi. Geldiğinde iade edin sorun olmaz dediler. Araya bayram da girdiği için 20 Eylül 2016’da kargoya verildiği söylendi. Sisteme baktığımda takip numarası yoktu. Bende beklemeye başladım. 28 Eylül 2016’ya kadar bekledim fakat ürün gelmeyince takip numarası istedim. Onlar da her zamanki gibi “ileceteceğiz” dediler. O günün akşamı bana mail geldi ve iade süreci başladı dediler. 3 iş günü içinde iade edilecektir deniyordu. Bugün 5 Ekim 2016 ve hala iade alamadım. Bu konuda bir yaptırımda bulunabilir miyim? İade talebim 8 Eylül’de oldu fakat 5 Ekim tarihinde bile ücretim iade edilmedi. Kargoda deniyor ama takip numarası verilemiyor.

İl Seçimi Yapınız
İzmir
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.