0
0

• 16 Eylül 2016 tarihi için Kavala (Yunanistan) – İstanbul 23.45 seferine 2 kişilik bilet aldık. Kaldığımız yerden Kavala’ya otobüs hareket saatinden tam 2 buçuk saat önce geldik. Ne olur ne olmaz diye otogardaki Yunan çalışana İstanbul Otobüsleri’nin nereden kalktığını sorduk. Kendisi de Otogar’dan kalktığını söyledi. Saat 23.43 gibi çift katlı Kamil Koç otobüsü (Üzerinde kocaman Crazy Holidays yazıyordu, küçücük de Kamil Koç) önümüzden hızla geçti. İleriden bir yerden döneceğini düşündük. Eşim hızla otobüsün gittiği yönü görmek için koştu. Bir yandan da Kamil Koç’u arıyordu. Kamil Koç’taki Çağrı Merkezi’ndeki personel otobüslerin bir büfenin (!) önünden kalktığını yanlış yerde beklediğimizi söyledi. Ne bileti alırken bu şekilde bir bilgi verildi, ne de biletimizin herhangi bir yerinde otogar harici bir yol kenarından kalktığına dair not vardı. Crazy Holidays isimli bir firma aracılığı ile bu biletleri satıyorlarmış. Aradığını, ulaşamadığını, firmayı bizim aramamız gerektiğini söyledi. (Eşim turizmci. Biz biletimizi Kamil Koç’tan aldık. Muhattabımız sadece Kamil Koç. O firmayla bizlerin değil, onların iletişim kurması gerekmekte. Ayrıca bilette mutlaka aracı kuruluşun bilgilerinin de belirtilmesi lazım.) Eğer Kamil Koç otobüsüne ulaşsaydı, taksi ile 3-4 dakika olan mesafedeki büfenin önüne gidebilir, yabancı bir ülkede gecenin bir saati sokakta kalmamış olurduk. Çağrı merkezindeki personelin saygısızca, ilgilenmeden, naparsanız yapın, Crazy Holidays’e siz ulaşın tavrından söz etmiyorum bile. Sonuç olarak biz gerçekten çok çok zor bir gece geçirdik. Sınırlı bütçemizle bir gece daha konakladık. Ertesi gün Yunanistan ile bağlantıları olabilecek çevremizdeki herkesle görüştük. Bayram dönüşü bilet olmadığı için Kavala’da mahsur kaldık. Acenta acenta gezerek otobüs bileti bulmaya çalıştık ve şans eseri hiçbir yerde yer yokken 2 kişilik bilet bulabilerek 1 gün evimize geç döndük. Mağduriyetimizin giderilmesini istiyoruz. Kamil Koç ile hem bizim hem de İstanbul’da yaşayan ailemin yaptığı tüm telefon görüşmeleri kayıtlarda mevcuttur. En azından yaptığımız masrafları Kamil Koç’un karşılamasını istiyoruz. Nasıl bir yol izleyebiliriz?

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.