0
0

2015 Nisan ayında Turkcell’den faturaya ek olarak almış bulunduğum Samsung marka Note 4 model telefonumun ekranının üst köşesinde iç taraftan bir mürekkep lekesi oluştu. Daha sonra bu mürekkep lekesi bütün ekranı kapladı. Garanti dahilinde servise gönderdim. Bu esnada kasasında çizikler olduğu için ücreti ile kasa değişimi talep ettim. Serviste bu talebime ek olarak bataryasının yan sanayi olduğu ve soketinde sıvı teması olduğu söylendi. Telefonumda soket ile ilgili herhangi bir sorun yaşamama rağmen soketin de arızalı olduğunu söylediler. Orjinal bataryayı da almak zorunda olduğumu söylediler. Toplamda 400TL masraf çıkarttılar. Sonrasında kasayı temin edemedikleri için değişim kararı çıktı. Faturamı ve aksesuarları istediler. Hepsini götürüp teslim ettim. Bundan sonraki süreçte bu 400TL yi ödemek zorunda mıyım? Değişim yerine para iadesi isteyebilir miyim? Para iadesi alabiliyorsam kesilen fatura tutarından mı geri ödeme yapılır? Süreç 10 iş gününü geçtiği için yedek telefon talebime garanti harici bir parçadan dolayı değişim uygulandığı için yerine yedek veremeyiz gibi bir cevap aldım. Bu ne derece doğrudur. Değişim süreleri ile ilgili bilgi istedim fakat süre veremeyeceklerini ilettiler. Yasal olarak bu işlemleri tamamlamaları gereken süreler nedir?

İl Seçimi Yapınız
Antalya
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Hayır
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.