0
0

merhabalar,

2012 model renault fluence marka bir araca sahibim. 2013 yılında 37000 km de iken aracı 2.el satın aldım. şuanda aracım 126000 km de ve tüm bakımları yetkili serviste yapıldı. aracımda şanzıman sorunu yaşamaktayım. 1 vitesten 2. vitese geçişlerde araç rahatsız edici bir şekilde titreme yapıyor. bu durumu aracı aldığımız günden beri servise bildiriyoruz. bu tüm fluence modellerinde olan bir durum olduğunu ve yapılabilecek bir şey olmadığını dile getiriyorlar. araçtaki genel memnuniyetimizden dolayı bu duruma ses çıkarmaz olmuştuk ki bayram tatili dönüşü 5. vitesten 6. vitese geçişlerde uğultu sesi oluşana kadar. servis ile tekrardan görüştük. bu ses meydana geldiyse şanzımanda ciddi bir sorun olduğu eski tarihlerde bu sesten dolayı komple şanzıman değiştirdiklerini fakat arızanın nereden olduğunu artık öğrendiklerini o nedenle parça değişerek bu arızayı çözeceklerini söylediler. aracın bakımlarının serviste düzenli yapılmasından dolayı araç için iyi niyet garantisi talebinde bulunacaklarını söyleyip bizleri yolcu ettiler. aradan geçen 1 haftalık süreç sonucu yetkili servisten bizi aradılar araç için 9800 TL onarım bedeli olduğunu bunu onaylamamız durumunda %15 iskonto yapacaklarını bildirdiler. bende doğal olarak ikinci el değeri 50000 TL olan bir araca 10000 Tl masraf etmenin mantıksızlık olduğunu ve aracın şanzımanındaki kusurun benim ile alakalı olmayıp üretimin hatası olduğunu belirttim. ayrıca sökülmeden yapılan bu tespitin ancak ve ancak kronik bir arızanın ezberlenmesi sonucu teklife dönüştürülebileceğini bildirdim. müşteri temsilcisi yapmış olduğum konuşmalardan sonra renault mais firması ile tekrar durumu görüşeceklerini bildirip kapattı. aradan 10 gün kadar geçen sürede cevap alamayınca renault mais firmasını direk aradım ve karşıma çıkan müşteri temsilcisi talebiniz red edilmiş dedi. sebep sorduğumda aracın 20000 bakımının yaptırılmadığı söylendi ( ilk sahibi tarafından ). yani kusurlarının farkına varınca ve haklı taleplerimiz karşısında ilk açıkla aracı garantiden çıkartmışlar. temsilciye madem böyle bir durum var neden ilk başta bize aracın garanti dışında olduğunu söylemediniz yapılması gereken 6 bakımdan 5 tanesi yetkili servislerde yaptırılmış ve arızanın meydana geldiği kısım ile alakalı hiç bir bakım prosedürünüz bulunmamaktadır dememize rağmen hiç bir şekilde yardımcı olmayacaklarını bildirdiler.

yaşadığım bu olay sonrası mağduriyetimi giderip aynı model araçlarda aynı sıkıntıyı yaşayan arkadaşlarada yardımcı olabilmek amacı ile neler yapmamı önerirsiniz. konu hakkında yardımlarınızı rica eder iyi çalışmalar dilerim…

İl Seçimi Yapınız
Adana
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
  • mehmet fatih cengiz tarafından 4 ay önce soruldu.
  • last edited 4 ay önce
0
0

Sayın Mehmet Fatih Cengiz,

Şikayetiniz tüketici kanunu kapsamında değerlendirilememektedir. Bunun nedeni aracınızın ikinci el olması ve ayıplı ürünün 2 yıl sürecinde geçerli olmasıdır.

Sorununuzun en kısa sürede çözümlenmesini diler, her türlü tüketici hakkı konusunda bizimle iletişime geçmenizi temenni ederiz.

Saygılarımızla

1 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.