0
0

Bu akşam saatlerinde Media Markt Ankara Optimum mağazasından bi ürün almak için gittim. Ürünü satış danışmanı ile bulduktan sonra kendisi bana fiyatını gösterdi. Ben de aldım ve kasaya geldim. Ancak kasada ürünün fiyatının daha yüksek olduğunu söylediler. Bir çalışanları ile yeniden reyona gittik. Personel kendisi de incelediğinde ürünün etiketlerinin yanlış basıldığını ve ürünün o fiyata satılamayacağını söyledi. Benden istenen ve etiket fiyatı arasındaki fark sadece 7 TL’dir. Personele ben 7 TL ile ne zengin olacağını ne de batacağımı belirttim. Personel bana bahaneler saydıkça baktım konu uzuyor, görüşmek için mağaza müdürünü istedim, personel telefon ile birilerini aradı, sonrasında müdür yerine başka bi satış temsilcisi geldi. O da diğer personelin bıraktığı yerden devam etti. Gelen yeni personele de Mağaza müdürü ile görüşmek istediğimi yineledim. Yeni gelen personelin bana söylediği şu: “Siz kimsiniz ki müdürümüz gelip sizinle konuşsun, bu gibi konular için mağaza müdürümüz ile görüşemezsiniz” dedi. Şimdi mesele ürün ya da fiyatı değil. Personelin tavrı ve terbiyesizliği. Kendisine “müşteriyim, tabiki müdürünüz ile bu gibi anlaşmazlık durumlarında görüşebilirim” dememe rağmen personel kendisi bişeyler yaptı durdu. Bu gibi konular ile ilgili olarak ne yapılabilir. Bir mağaza çalışanı müşteriyi aşağılayabilir mi?

İl Seçimi Yapınız
Ankara
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.