0
0

Düzce Yeşil Telekom’dan aldığım Galaxy Note 5 telefonumda ertesi gün mor lekeler oluştu ve lekeler gittikçe büyüdü. Telefonu aldığım yere götürdüğümde kullanıcı hatası olabileceği söylendi ki bu telefon alınalı 24 saat bile olmamış , telefon garantiye Delta Servis’e gitti. Kullanıcı hatası olduğu iç ekranda kırılma olduğu ve bu sorunu ücretli olarak 650 TL ‘ye düzeltebileceklerini söylediler , ben de kabul etmedim ve cihazın iadesini istedim.Fakat burda da ben onarım yapılmasına onay vermeden cihazın içi açılmış ve geldiğinde kapak kısmında yapışkanları hala duruyordu. Alalı 1 gün bile olmamışken bu telefona ben nasıl bir zarar verebilirim ki dış ekranında hiçbir sorun olmamasına rağmen iç ekranında bi kırık gelişsin , Telefon geldiğinde bu durumu aldığım yer olan Yeşil telekomda’ki yetkiliyle görüşmek istedim ayıplı mal almış olabileceğimi düşünerek , telefondaki bu hasarın çantamda bile oluşabileceğini söyledi binlerce lira verip aldığımız telefonun 24 saatlik bir sürede çantama koymam sonucunda iç ekranı kırılmış ! öyle söylendi . Ben de bu telefonu bana vitrinden verdiklerini ve madem bu kadar kolay oluşabilecek bir sorun bu sizin vitrininizde de bu hasarı almış olabilir ve ben aktif kullanıma başladığımda sorun ortaya çıkmış olabilir gibi bi söylemde bulundum. Yetkili de ‘Almasaydınız o zaman diyerek ‘ sorumluluğu başından attı . Samsung’a sorunumu mail yoluyla bildirdiğimde ise ürünün ithal olduğunu ve bu sorunun ithalatçı firma ile görüşülmesi gerektiği söylendi, Samsung’da sorumluluk almadı.İthalatçı firma olarak garanti belgesinde bulunan firma ‘Sandıklı İletişim Telekominikasyon’a ise ulaşabileceğim bir adres bulamadım. Bir şekilde ben mağdur ediliyorum.Ve bu soruna bir çözüm arıyorum.

İl Seçimi Yapınız
Kocaeli
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.