0
0

teknosa dan aldığım sıfır ürün de ölü piksel çıktı. servis kurulum yapmaya geldiğinden kutusundan yeni açtığımız televizyonda orta kısımda bir adet ölü piksel var. servise gönderildi. ve servis genel merkeze mail attı. ve gelen mailden ise pikselin sorun teşkil etmediğini müşteriye iade edilmesi cevabı çıktı. ben bu ürünü teknosaya iade için gittim onlar iade alamayacaklarını söylediler. benim sıfır aldığım üründe hata olmaması gerek. o yüzden bu ürünün değişmesini istiyorum. fakat serviste en az 5 piksel olmadan değişim olmayacağını söylüyor. ama sıfır aldığım için o ölü piksel ola ola ben onu öyle kullanmak istemiyorum. bu konuda izleyeceğim süreç nasıl olmalıdır. ve belli bir süre de cayma hakkım var mı. acil bilgilendirirseniz sevinirim. teşekkürler.

İl Seçimi Yapınız
Trabzon
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
  • ahmet yaşar nebioğlu tarafından 2 ay önce soruldu.
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.