0
0

10 EKİM 2016 DA KEŞAN ARAS KARGODAN SERVİSE İPHONE 5 S TELEFONUMU GÖNDERDİM.KAYBETTİLER.KARGO ULAŞTIRAMADI BULAMADILAR TELEFONU.TAZMİN DİLEKÇESİ DOLDURDUM KARGODA.TELEFONUMUN FATURASINI DA EKLEDİM.ÖDEME DAHA BANA İLETİLMEDİ AMA 900 TL CİVARI BELİRLENMİŞ MÜŞTERİ HİZMETLERİNDEN ÖĞRENDİM.ANCAK BEN O TELEFONU 2200 TL YE ALMIŞTIM.TAZMİN DİLEKÇESİNDE FATURA BEDELİ YADA YENİSİNİN FİYATI DİYE BELİRTTİM.BENİ ZORDA BIRAKIYORLAR.HAKKIMIN FATURA BEDELİ OLDUĞUNU BİLİYORUM AMA TAM OLARAK NEDİR NE YAPMALIYIM TEŞEKKÜR EDERİM.

İl Seçimi Yapınız
Edirne
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.