0
0

MERHABALAR ,10 eylül kalkışlı -13 eylül dönüşlü kapadokya turu satın almıştık arkadaşımla beraber.10 eylül günü anaannem vefat ettiği için tura katılamadım .tura katılamıyacağımı arkadaslarım anı tur genel müdürlüğünü arayarak haber verdi ve biz arkadasımla iki kişilik odada kalacaktık ben katılamadığım için arkadaşım başka bir odaya alınmak istediğini söyledi genel merkezin cevabı şu oldu: bu akşam yola çıkacağınız için mümkün değil !!! cevabını aldık.
ayrıca tur rehberine arkadaşım ben gidemediğim için tek kişilik odaya geçmek istediğin söyledi sorun şu ki ben tura katılamadım yakınım vefat etti turun yola çıkacağı o akşam, para iadem için başvurduğumda ölüm belgesini götürdüm ,bana paramı iade etmiyolar .bahaneleri şu ki arkadaşımın 2 kişilik odada kaldığı iade yapamayız dediler.oysa arkadaşım tek kişilik odaya geçmeyi kendi teklif etmiştir tur rehberi hiç uyarmamış bilgi vermemiştir arkadaşım nerden bilsinki ilk defa başımıza gelen bir durum bu.onların bilgilendirme hatası yüzünden para iademi alamıyorum 430 tl para ödedim bu tura, bana 40 tl lik hizmet bedeli dışında para ödemesi yapmıycaklarını söylüyorlar .bu bahane başka birşey değil sizde takdir edersiniz her insanın başına gelebir bir durum bu ölüm ,kaza ..gerekli prosedürleri bize genel müdürlük ya da tur rehberi anlatmış olması gerekmezmi.. .sizden ricam paramın iadesi konusunda yardımınız ortada en büyük haksızlığı ben yaşıyorum şu anda firmanın yüzünden.teşşekkür ederim kolay gelsin..

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.