0
0

05.09.2016 tarihinde telefonuma şöyle bir mesaj geldi. “İzlet Servis Aboneliğiniz 08.09.2016 tarihinde aylık 64 TL’e yenilenecektir….İptal ettirmek istiyorsanız iptal izlet yazıp 4182’e gönderin.Vaymobil MH0850…” Bu mesaj Vodafone imzası ile ilgili gelmediği için dikkate almadım üstelik geri dönüş yaparsam dolandırıcılırım korkusu yaşayarak geri dönüş yapmadım. Fatura ödeme tarihi geldiğinde ise bu servise abone edildiğimi ve faturanın kesildiğini fark ettim. İptal işlemini yaptım. Ve Vodafone’a yazılı ve sözlü olarak MH’e başvurdum ancak şikayetimle ilgili hiç geri dönüş alamadım. Sizin forumunuzda ve nternette şikayet sitelerinde benzeri pek çok olay anlatılıyor. Vodafone’un bu işi bilerek ve isteyerek yaptığı kanaati bende oluşmuş durumda. Paramı ödeyip ödememeleri çok önemli değil. Ancak Vodafonne’un bu yaptığı resmen dolandırıcılık. Vodafone’un bu işlemlerinin teşhir edilmesi, kanuni yollarla önlenmesi vb. hatta cezalandırılması konularında neler yapılabilir.Desteğinizi rica ederim.

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.