0
0

EVİMİN İNTERNETİ 17 EKİM 2016 PAZARTESİ GÜNÜ KESİLDİ. MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARADIM ALT YAPI ÇALIŞMASI İÇİN TÜRK TELEKOM EKİPLERİ GELECEK DENDİ. TÜRK TELEKOM EKİPLERİ GELİP ANA KABLOLARA BAKTI SORUN YOKTUR DAİRE İÇİNİZİ KABLOLARINA BAKTIRIN DİYE MSJ GELDİ. ELEKTRİKÇİ ÇAĞIRIP DAİRE İÇİ KABLOLARIMIZA BAKTIRDIK ONLARDA TEMİZ ÇIKTI. AKABİNDE TEKRAR ARDIM ARKADAŞLAR GELİP MODEMİNİZE BAKACAK DENDİ HERGÜN ARIYORUM AMA HİÇ KİMSE GELMİYOR GELMEDİĞİ GİBİDE SORUNUM ÇÖZÜLMÜYOR. TAAHHÜTNAMEYİ İPTAL EDİN SİZDEN KAYNAKLI OLDUĞU İÇİN KULLANMAK İSTEMİYORUM DEDİM. ARIZA KAYIDINIZ AÇIK OLDUĞU İÇİN İPTAL EDERSEK MÜŞTERİ KAYIDI KAPATTI DİYE SİSTEME GEÇİLİR VE 300 TL GİBİ PARA ÖDEMEK DURUMUNDA KALIRSINIZ DENDİ. BEN BU PARAYI ÖDEMEK İSTEMİYORUM. ÇÜNKÜ HİZMET ALAMIYORUM VE 3 HAFTADIR İNTERNETSİZ KALDIK. NE YAPMAM GEREKİYOR? NASIL BİR YOL İZLEMEM GEREKİYOR YARDIMCI OLABİLİRMİSİNİZ?

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.