0
0

Ben taşındığım evden yeni evime internet nakili istedim nakil istediğim yerde altyapıda gerekli port olmadığı için nakil yapamadılar çağrı merkezinden konuştuğum kişi bu sorun halledilene kadar internetinizi donduralım mı dedi evet deyip kabul ettim doğal olarak ondan sonra turk telekomla görüşüp gerekli portu bağlattım ve turkcelli tekrar arayıp gelmelerini söyledim fakat ne gelen oldu ne giden bende inat edip bekledim tatil iş derken tam 5 ay geçti ve beni aradılar birikmiş faturalarım olduğunu ve 5 aylık internet kullanım bedelini benden istediler 5 tane fatura geldi karşıma fakat ben o interneti kesinlikle kullanmadım evimde net bile yok beni arayan insanla bunu konuştuğumda hiç kullanmadığınızı görüyorum ama bizde dondurma işlemi gözükmüyor dedi ve bu bedeli ödemem gerektiğini söyledi ama ben onların bu internetinden 1 MB bile kullanmadım çünkü bağlı değil bu hiç kullanmadığım hizmeti ödemem doğru mu nasıl bir yol izlemeliyim?

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.