0
0

Merhaba..
LG4 sahibiyim.Telefonumu K.Çekmece Cennet mahallesindeki Vodafone Bayii.nden 04/12/2015 tarihinde aldım.
Ekranda donma-konuşurken haşır-huşur sesler gelip kesilmesi ve Kamera çekim kalitesinden dolayı (Vodafone Red.i arayıp servis talebinde bulundum.
17/03/16 ve 31/03/16.da olmak üzere 2 kere servise gitti.(Şengüller Teknik Servis-Maltepe/İst) 2.geldiğinde cihazın ana kartının değiştiği söylendi. (Kamera ve haşır-huşur seslerdeki problem hala var)
Dolayısıyla 35 233 407 155 8362 olan Imeı’m 35 233 407 122 1664 oldu.
Bununla ilgili “ımeı nolu cihaz kayıt dışıdır”şeklinde sms geldi. Müşteri hizmetleri buna gerek olmadığını söyledi. 01/10/2016 tarihi itibariyle telefonum kapandı. Bunun açılması ve gerekli şikayetleri yapabilmek adına size ulaşmak istiyorum.. Sonuçta bunu yapan bir LG servisi yapılan servisten mi yoksa aradaki red elemanlarından mı bilmiyorum.Yardımınızı rica ediyorum..İyi çalışmalar

Vodafone müşteri hizmetleri ordan oraya top gibi atarak bir sonuca ulaştıramamıştır.

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.