0
0

Merhabalar, malum galaxy note 7 sorunlarından ötürü firmanın başlatmış olduğu değişim/iade programına 24.11.2016 tarihinde katıldım,tam para iadesi formunu doldurup serviş fişi belgemi aldım. Samsung resmi internet sitesinde belirtmiş olduğu ‘Samsung Servis Merkezi ziyaretinizden sonra en geç 5 iş günü içinde İade Formunda belirteceğiniz banka hesabına ödenecektir’ ibaresine güvenerek 5 iş günü süresinin dolmasını bekledim. 5 iş günü süresi dolduktan sonra ödeme yapılmayınca müşteri hizmetlerini aradım, bana telefonumu 28.11.2016 tarihinde teslim ettiğim söylendi. Araya haftasonu girmesi sebebiyle işlemlerin ancak 31.11.2016 tarihinde başlayacağını o süreden itibaren 5 iş günü beklemem gerektiği söylendi. Firmanın kendi isteğine göre dosyamı işleme koyma tarihini seçme hakkı varmıdır ? Veya söz verilen 5 iş günü maddesini istedikleri zaman hareket ettirebilirler mi ? Amerikada Samsung’a karşı henüz açılan Note 7 model telefonla ilgili ‘boşa zaman harcatma’ davası varken Samsung’un bu hareketleri etik midir ve nasıl bir yol izlemeliyim ? Yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler

İl Seçimi Yapınız
İzmir
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.