0
0

Hepsiburada.com’dan 26.09.2016 tarihinde siparişini verdiğim ve 28.09.2016 tarihinden itibaren kargolama işlemlerine başlanan ve firmanın taahhüt ettiğin kargo tarihlerinin üzerinden bir hafta geçmesine rağmen 23233569 nolu siparişim gönderilmemektedir.

30.09.2016 tarihinde Müşteri hizmetlerinden kendilerine ulaştığımda ise 23233569 nolu siparişinizde yer alan ürünleriniz kargoya verilmiş ancak kargo takip bilgileri henüz sisteme yansımamış olarak görünmektedir.
İlgili süreç bizzat takibimizde olup, konuyla ilgili tarafınıza bilgi verilecektir.
Yaşanan gecikme için özür diler, anlayış için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla.

04.10.2016 tarihinde müşteri hizmetlerini aradığımda ise bu gün için kargoya verileceğini söylemelerine rağmen halen kargoya verilen birşey yok bu konuda ne yapabilirim.

İl Seçimi Yapınız
Kırıkkale
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.