0
0

Merhaba;
Sorunum 2014 Şubat ayında aldığım sıfır kilometre Nissan Note 1,5 Tekna model aracımın klima arızasının 4 kez servise gitmesine rağmen çözülememiş olması.
2013 model aracımı 2014 Şubat ayında Nissan yetkili satıcısı ve servisi olan Asal Otomotiv Samsun bayisinden satın aldım. Arızayı ilk farketmemiz nisan 2015 te oldu. Klima arızası ve bunun yanında hız sabitleyici ve hız sınırlandırıcı çalışmamaya başladı. Yetkili servis olan Asal otomotive aracımı götürdüm ve arızanın klima gazının bitmiş olasından kaynaklandığını ve gaz dolumu yaparak arızanın giderildiğini, klima gazının garanti dışında olduğundan ücretinin 472 lira olduğunu ve benim ödemem gerektiği belirtildi. Ben ödemeyi yaparak servisten ayrıldım. Daha sonra birkaç ay içerisinde aynı arıza yeniden başladı. Servise bunu belirttiğimde aracı getirmem gerektiği belirtildi. Tekrar aynı servise götürdüm. İncelemeden sonra küçük bir kaçak olduğu ve giderildiği söylendi. Arızanın kullanıcı hatası olmadığını söylediler. Daha önce ödemiş olduğum klima gazı parasını iade istedim ama böyle bir uygulamalarının olmadığı ancak bakım için servise geldiğimde bakım ücretinden bu tutarın düşülebileceği belirtildi. Mecburen kabul ettim. Daha sonra birkaç ay sonra arıza yineledi ve ben bilgi verdiğimde aracı çekici ile bulunduğum yerden alarak servise götüreceklerini ve iki gün serviste kalması gerektiğini söylediler. Aracı götürüp getirmekten ve hem maddi hem de manevi olarak yorulduğumu söyledim kabul ederek aracımı çekici ile servise götürülmesini onayladım. (Servis Samsunda ben Merzifon’da ikamet ediyorum arası 110 km) Şimdi aracımda yine klima arızası mevcut. Servise götürdüğümde aracın 150 gr gaz eksiltmiş olduğu onunda tamamlandığı ama arızanın tam olarak incelenmesi ve giderilmesi için aracın 5-6 gün serviste kalması gerektiği söyleniyor.
Bu ayrıntılar sonunda ben bu araca binmekten dahi soğudum. Gözüm sürekli göstergelerde acaba ne zaman arıza verecek diye bekliyorum. Araç için firmayı tüketici mahkemesine vermeyi ve ya yenisi ile değiştirilmesini (bu arada aracımın üretimi de durmuş durumda) yada ödemiş olduğum ücretin iadesini talep etmek istiyorum. Sizce talebimin karşılanma olasılığı var mıdır? Eğer mahkeme aleyhime karar verirse benim bundan ne zararım olabilir. Görüş ve yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim. İyi çalışmalar.

İl Seçimi Yapınız
Amasya
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Hayır
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.