0
0

Merhaba 1 yıl önce 2 yıl garantili su geçirmez bir cihaz olan sony xperia z3 aldım . Yaklaşık 1800 lira ya almıştım. Telefonuma sıvı temas etti. Cihaz kapandı daha sonra bende onarım için kvk ya verdim . Bana 1428 lira onarım bedeli çıkardılar.Sıvı teması olduğu için kullanıcı hatası diyorlar. Satarken sıvı geçirmez ürün diyorlar. Sıvı alınca da kullanıcı hatası demeleri ne kadar doğru? Onarım bedeli de neredeyse aldığım fiyat kadar. Garanti süresi de daha 1 yıl kadar var. Mağduriyetimin giderilmesi için neler yapmalıyım? Yardımcı olur musunuz lütfen. Çok mağdur oldum

İl Seçimi Yapınız
Antalya
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Hayır
  • Mahsum Deniz tarafından 3 ay önce soruldu.
  • last edited 3 ay önce
0
0

Sayın Mahsum Deniz,

Ürünün vaddedilen özelliğinin telefonunuza arızaya sebep olması “ayıplı ürün” olarak adlandırılır. Bu nedenle söz konusu firmadan bedel iadesi, ürünün değişimi talep etmeniz mümkündür. Talebiniz yerine getirilmediği takdirde Tüketici Hakem Heyeti’ne başvuruda bulunmanızı öneririz.

Sorununuzun en kısa sürede çözümlenmesini diler, her türlü tüketici hakkı konusunda bizimle iletişime geçmenizi temenni ederiz.

Saygılarımızla

0
0

Sayın Mahsum Deniz;

Sorununuzu çözdünüz mü. Aynı sorunla bende karşılaştım.  Yardımcı olabilir misin.

2 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.