0
0

Merhaba,
Samsung’dan 4 yıl kadar önce buzdolabı aldım. Garantisi 2 yıl önce doldu.Arızalandı ve servis tamirinin mümkün olmadığını belirtti. Bu nedenle ücretli değişim teklifi sundular. Yaklaşık yarı fiyatına yeni buzdolabını servis kurup eskiyi alıp gitti. Ancak yeni buzdolabı için garanti belgesi vermediler. Değişim olduğundan garantinin önceki buzdolabının garantisi süresi yeni buzdolabında geçerli olduğundan yeni bir garanti belgesi vermediler. Yani değişim ama sonuçta yarı fiyatını ödeyip yeni ürün satın almışım.Garantide buna göre yeni ürüne uygun sıfırdan başlamalı.
Bilgi verebilirmisiniz.

Saygılarımla

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Hayır
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.