0
0

14.11,214 Tarihinde almış olduğum iphone 6 cihazı 03,10,2016 tarihinde çeşitli sorunlar nedeniyle servise verdim.
10 gün sonra bana Telefonun ekranının köşesi çatlak diye ekranla ilgili hiçbir sorunum yok iken telefonun hiçbir sorununa bakılmadan geri verildi.Kutu içerisinden çıkan garanti belgesinde bu konu ile ilgili hiçbir beyanat yok.Sadece belgenin üst kısmına yazmış oldukları linki şahsi bilgisayarımda yazıp girdiğimde çeşitli koşulların olduğunu gördüm.İnternet bilmeyen biri olsam nasıl giripte okuyacağım anlayamadım.Bunun yanında apple o linkteki her bilgiyi istediğinde değiştirebilir.Bu konunun tüketiciyi yanılttığını düşünüyorum. ben cihazı alırken kutu içinde ne çıkmış ise onu kabul etmiş sayılmaz mıyım?. bu konu ile ilgili ne yapmam gerek. Kaymakamlığa gidip tüketici mahkemesine başvursam sonuç alır mıyım? (Bunun yanında ekranın parasını 550 tl. verip cihazı garantiye sokan birde yetkli servis var.)

İl Seçimi Yapınız
Antalya
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Hayır
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.