0
0

Hepsiburada.com’dan Haziran 2016’da Tutqn marka 3lü bavul seti aldım. Hepsiburada sayfasında ürünün ismi kırılmaz plastik bavul olarak yazılmış ve 2 yıl garantisi olduğu belirtilmiş ancak Eylül 2016’da bavulu ikinci kullanışımda kırıldı. Hepsiburada.com beni satıcı firma olan Sıla Kozmetik’e yönlendirdi ama verilen telefon numaralarına hiç kimse cevap vermedi. Daha sonra Hepsiburada.com genel müdürlükten beni arayan görevli bu sorunumu bavula zarar veren hava yolu şirketi ile halletmeye çalışmamı ya da bavulun üreticisi Tutkun Aksesuar firması ile görüşmemi tavsiye etti. Tutkun Aksesuar firmasından ulaştığım yetkili elimdeki faturanın kendilerine ait olmadığı için bir şey yapabilmelerinin çok zor olduğunu iletti ve sonrasında herhangi bir dönüş yapılmadı.
Tekrar hepsiburada.com’a ulaştığımda bana yardımcı olamayacaklarını sorunu havayolu şirketi ile halletmemi söylediler.
Garantili olarak satın aldığım ürünün garantisinden faydalanamıyorum. Nasıl bir yol izleyebilirim?

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.