0
0

sony marka telefonumu aktif kullandığım sırada ekranda görüntü kaybı yaşandı telefonumda çagrılara yanıt verebilirken ekranda görüntü mevcud değildi. Üç ay önce düşme sonucu arka kapağı çatlamıştı ama telefonda bir problem yoktu.Teknik servis tarafından 1243 tl darbeye bağlı masraf çıkarılmış.Telefonla kvk (08502221585) üç defa yirmişer dakikalık bekleme süresine rağmen teknik personele ulaşamadım.Yenisi 1290 lira olan cihazın aktif olarak çalıştığı ama ekran görüntüsünün olmadığı dönemde 1243 liranın çok yüksek bir rakam olduğunu düşünüyorum.Fİrmanın rekabet ortamı olmaması sebebiyle fiyatı abartığını düşünüyorumç Bu konuda ne yapabilirim teşekkürler

İl Seçimi Yapınız
Eskişehir
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Hayır
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.