0
0

merhaba bundan 1.5 yıl önce almış oldugum tlf arıza nedeniyle teknik servise verdim servise vermemin arkasından 3gün geçti ve benden ücret talep edildi tamam dedim ücretide ödedim ben cihazın durumunu takip sayfasından takip etmekteyim bu arada gözüme bi not takıldı teknisyen notu başlıklı notta beyaz olan ekran ve batarya kapağının siyah olarak degiştirilmesi diye tekrar servisi aradım notu ilettim bunu sizin bana sormadan neden degiştiriyorsunuz diye sordum size soracaktık yanıtını aldım tmm dedim ben siyahı kabul etmiyorum beyaz istiyorum dedim siz beklememeniz için biz siyahı sunduk dedi hayır beklerim dedim tmm dediler 1 gün sonra cihazın durumunu site üzerinden takip ederken cihazın siyah ekranla servis cıkışı yapılmıştır tarzında bi ibare kullanılmış tekrar aradım bana beklemek istedigim notu kesinleşmemiş dendi ben terar ben beklemek istiyorum dedim tamam çıkış durduralım dediler ve arkadan 2 gün geçti bügün bize gelen msjda tlf siyah olarak geldi cihazınızı alabilirsiniz deniliyor müşteri hizmetlerinin açıklaması elimizde olmadıgından bizi cihazı size böyle teslim etmemiz yasal dendi cihazı teslim almıyorum sizden yardım bekliyorum şimdiden teşekkürler.

İl Seçimi Yapınız
İzmir
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Hayır
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.