0
0

2008 Yılında Denizbank’tan Japon Yeni ile 120 ay vadeli konut kredisi aldım. Ancak, Japon Yeni’nde meydan gelen çok fazla yükseliş nedeniyle ödemelerimi yapamaz hale geldim. Düzenleme yapılması için Denizbank şubelerine defalarca gittim, çağrı merkezinize başvuruda bulundum. Muhatap bulamıyorum. Bankaya yazılı cevap vermesi için başvurdum. Bir türlü net bir cevap alamıyorum. Bugüne kadar hiçibir şekilde beni bilgilendirmediler, davet etmediler, konu hakkında çıkan kanun vb. iyileştirmeler hakkında tebligatta bulunmadılar.
Tekirdağ Çerkezköy^de ikamet ediyorum. Ne yapabilirim? Bana bir tüketici mahkemesi avukatı önerebilir misiniz?
Saygılarımla

İl Seçimi Yapınız
Tekirdağ
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
  • İsmail Erhan Demircan tarafından 2 ay önce soruldu.
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.