0
0

Yaklaşık 6 ay önce çok beğenerek aldığım ve performansına hayran kaldığım Z5 premium, 3 ay önce hiçbir şekilde cebime koymadığım, çantama koymadığım halde yamuldu. Yamulmasının ardından 2 ay geçtikten sonra çalışan kulaklık girişi de kulaklığı görmez oldu. Önce Teleservice gönderdim garanti dışında diyerek 560 TL onarım bedeli istedi reddettim. Telefonum Teleservice’den geldikten sonrada KVK’ya gönderdim ve durumu da güzelce izah ettim fakat onlarda 650 TL onarım bedeliyle bana geri döndüler. Şimdi Sony Mobile, KVK ve Teleservice sizlere soruyorum 2100 TL kolay mı kazanılıyor? Hadi kazandık diyelim bu kadar kalitesiz bir telefona verilen paraya ve bizim emeklerimize yazık değil mi? Yıllardır z, z1, z2 ve son olarak Z5 premium kullandığım Sony markası benim için miadını doldurmuştur. İlk fırsatta Sony’den kurtulup başka marka alacağım.

İl Seçimi Yapınız
Adana
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.