0
0

10.05.2016 tarihinde telefonumu acılmıyor diye tamire verdim(SERVİS center :0003274242-MTA ELEKTRONİK SERVİS SAN.DIŞ.TİC) ve garanti kapsamında tamir edildi verildi.arıza..ANAKART-SUB DEGİŞTİRİLDİ.SW YÜKLENDİ.3 Gün sonra mesaj geldi telefonuma yasal uyarı tefonunuz kacak görünüyor 10.09.2016 da kapanacaktır imeil yüzünden .tekrar servise müracat edtim dediler anakart degişen telefonlar iki ay arasında otomatik olarak kaydolucak dediler .kullanmaya başladım.telefona gelen mesaj tarihinde kapandı ben tekrar 4447711 arayarak 3 kere bir hafta sonra acıldı kullanmaya başladım .bir hafta sonra yine kapandı tekrar servise götürdüm yine anakart değişicek dediler 375tl hesap cıkardılar bu ara garanti kapsamı 24.08.2016 da doldugu icin para talep ediliyor..şu an soruyorum anakard degişince bunun garantisi yokmu ..bütün konuşmalar aramalar 4447711 de kayıtlıdır.. NE YAPABİLİRİM..SAYGILARIMLA…ZEKİ ÇEVİK..

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Hayır
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.