0
0

19-09-2015 Tarihinde Turkcell Superonlıne tarafından aranarak bır kampanya hakkında bilgilendirildim. İstediğim zaman bu kampanyadan vazgecebilir miyim diye özellikle vurguladım ve olumlu cevap aldım ve kampanyayı kabul ettim. Kurulum için adresime geleceklerini ve kurulumu yapacaklarını belirttiler. Kurulum günü çalıştığım için evde değildim ve birkaç evrak benim adıma kız kardeşime imzlatılmış. Kendiside belgeleri okumadan sadece kurulum ile ilgili dendiği için imzalamış. Sürekli internet kesintisi yaşadığımız hatta belli dönemlerde internetten faydalanmadığımız için iptal ettirmek için Müşteri Hizmetlerini aradım. Ve bana 27 ay taahhütüm olduğunu ve eğer iptal ettirmek istersem 730 tl cayma bedeli ödeyeceğimi söylediler. Taahhüt ile ilgili özellikle sorduğumu iptal durumunda herhangi bir ücret ödemeyeceğimi siz bildirdiniz görüşmeleri dinleyin dediğim halde böyle bir uygulama yapamayaaklarını belirttiler.Yasal olarak 1 yıldan sonra cayma bedeli ödenmeyeceğini dün haberlerde duydum. Sizce bu durum benide kapsıyor mu ? Bu konuda nasıl bir yol izleyebilirim ? Saygılarımla.

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.