0
0

şu anda 22.000 km olan 10 ay kadar önce satın aldığım 0 kilometre 2015 model focus aracımda bir takım arızalar belirdi

yetkili servise aracımı götürdüğümde 10 günlük bir sürede serviste kalarak şanzımana ait kavrama keçesi parçası garanti kapsamında değiştirildi. Direksiyon yağ pompası garanti kapsamında değiştirildi. Ve şikayette bulunduğum bir kaç arıza da tespit edilemedi aracımı bugün teslim aldım.

aracı teslim ederlerken kaloriferine ait bir parçanın da garanti kapsamında değişeceğini parçanın siparişini verdiklerini 1 hafta sonra tekrar servise çağıracaklarını söylediler bu işlem için aracın ön kısmını tamamen sökeceklerini belirttiler.

0 kilometre alınan bir araçta bu kadar parça değiştirilmesi normal gelmiyor. ayıplı malı iade edebilir miyim?

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Hayır
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.