0
0

Yaklaşık bir buçuk ay önce Van setrms mağazasından annem için bir ferace aldik. Urun alındıktan bir ay sonra tuylenmeye ve ipleri çekilmeye basladi. Mağazaya götürüp gosterdik temsilci kaliteli ürünün hergun giyilmeyecegi yönünde bir telkinde bulundu fakat bizim ısrarcı olduğumuzu gorunce ürünü fabrikaya göndermek üzere aldı. 15 gün sonra urun fabrikadan geri gelmiş annem teslim almak için gitti fakat fabrikadan gönderilen ve ürünün incelenme sonucuna dair herhangi bir belge verilmemis. Vandaki mağazayı arayıp sormam üzerine bir karışıklık olduğunu ve o belgeyi çöpe attıklarını söylediler. Setrms genel merkezini arayıp sikayetimi bildirdim temsilci bana çalışanlarından bilgi alıp donecegini söyledi fakat o gün içinde bir dönüş olmadı. Birbirini takip eden 3 gün boyunca sabah ve ogleden sonra olmak üzere toplam 6 defa genel merkezi aradım 2 sinde temsilci yerinde yok dendi diğerlerinde henüz bilgi alamadıklarını söylediler. 3.gunun sonunda temsilciyle konusmamda bana ürünün incelendigini tuylenmenin bir müşteri hatası olduğunu soyledi. Tuylenmenin kumaştan kaynaklanan bir sıkıntı olduğu yönündeki iddialarıma da mesela çanta kullanmissinizdir ve urun tuylenmistir diye yanıt verdi( sanırım hatam çanta kullanmakmis) fakat çanta takilamayacak etek uçlarında da aynı tüylenme mevcut. Yapılan uzun konuşma sonucu fabrika urununun hatalı oldugunu kabul etmemekte ısrarcı mağazanın internet üzerinden aldığı şikayetlerde de müşteriler aynı konudan magdur ne yapmalıyım ? Tesekkur ederim .

İl Seçimi Yapınız
Konya
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.