0
0

Merhaba,
06.11.2016 da bot aldım ,aldığım mağazada istediğim rengin numarası olmadığı için ertesi gün başka hotiç de aynı ürünün başka rengini aldım.botu ikinci giyişim de tabanı soyuldu. bende dün iade etmek için mağazaya götürdüm.buarada dün mağazaya bu bottan başka var mı diye sorduğumda merkez bunları geri istedi dedi.yani ürün toplatılmış mağazalardan. iade etmek istediğimi hediye çeki yada başka bir ürün almak istemediğimi söyledim. mağaza ise üründe değişim yaptığım için şirket kuralları gereği iade almayıp hediye çeki veriyoruz dedi. bende üründe sadece renk değişikliği yaptığımı hiçbir şekilde hediye çeki istemediğimi çünkü bir daha buradan alışveriş yapmak istemediğimi beyan ettim.zaten kusurlu bir ürünmüş ki toplatılmış. bu konuda ne yapmam gerekli? tüketici haklarina göre para iadesi istememde bir sorun var mı yok mu? teşekkür ederim.

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Hayır
  • handan özcan tarafından 3 hafta önce soruldu.
  • last edited 3 hafta önce
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.