0
0

cep telefonum 2 kez sarj olmama ve acılmama sebebi ile serviste tamir 2. tamirden sonra sarj suresi kısalıgı ve hoparlor arızası bas gosterdı tekrar gonderdım ve urun degısımı talep ettım servıs tuketıcı kaynaklı arıza sarj soketı kırık fakat musterı memnunıyetı ıcın ucretsız tamır edıldı dıyerek telefonu gondermıs ama kesınlıkle bu sekılde bır arızası yoktu tamamen urun degısımı ıstedıgım ıcın bu sekılde oldu urunu teslım almadım tuketıcı hakları hakem heyetıne muracat etmeyı dusunuyorum fıkır verebılır mısınız acaba ?
tesekkurler.

İl Seçimi Yapınız
Kilis
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.