0
0

27.05.2015 Fatura Tarihli GENERAL MOBILE 4 ANDROİD marka cep telefonumun Ekranının Sol Kenarındaki SARARMA VE RENK BOZUKLUĞU nedeniyle 11.08.2016 tarihinde Manisa Vatan Computere onarılması için teslim ettim.
Çeşitli defalar telefonun akibetini şahsen sordum, hala teknik serviste olduğunu parça beklendiğini söylediler.Servis onarim süresi dolduğunda tekrar telefonumun akibetini sorduğumda, telefonu arızası nedeniyle teslim ettiğim müşteri hizmetleri bana telefonumun kaydını yaparken daha önce aldığım aynı model telefonun fatura bilgisi ile gönderilmiş olduğunu bu yüzden onarılmadan geldiğini ve tekrar doğru fatura bilgisiyle servise geri gönderildiğini söylediler. 21.09.2016 tarihinde telefonun akibetini sorduğumda yine parça beklendiğini söylediler. NE YAPMAM GEREKİYOR. TEŞEKKÜRLER

İl Seçimi Yapınız
Manisa
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.