0
0

merhaba,
11 kasım 2016 günü kurulumu yapılan ariston çamaşır makinamızın iki gün sonra bağlantı hortumlarından su gelmeye başladı. teknik servisi arayarak randevu talep ettik. 3 gün sonra gelen servis elemanı sorunun onlardan kaynaklanmadığını söyleyerek 50 tl servis ücreti talep etmiştir. garanti kapsamında olan bir ürün için böyle bir ücret alınmaları uygunmudur , bu ücret neye göre belirlenir ve hiç bir işlem yapmadıkları halde yine de servis ücretini ödeme yükümlülüğüm varmıdır. servis görmeden tesisatçı çağırarak garanti kapsamında çıkmasını istemediğim için ilk olarak servis çağırdım bu durumda haklarım nelerdir. bilgilendirirseniz memnun olurum . kolaylıklar diliyorum.

İl Seçimi Yapınız
Edirne
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.