0
0

Apple yetkili servisi olan Pupa Bilişim in Eskişehir şubesine başka bir mağazadan satın aldığım iPhone 6S Plus ımın sağ üst köşesinde ekranın ortasına doğru uzanan bir kararma olduğunu (çalışanlara gösterdim) telefonu açıp kapatınca düzeldiğini ama kullanırken bir süre sonra tekrar olduğunu o yüzden kontrol ederken bir süre beklemeleri gerektiğini üretim hatası olduğunu ve telefonun değiştirilmesini istediğimi söyledim. Onlarda telefonumu alıp İstanbul’a yollayacaklarını ve bana bununla ilgili bilgilendirilme yapılacağını söylediler ve 20 gün boyunca mağazaya gitsem de bir bilgi alamadım ve bana onların yaptığı bir bilgilendirme olmadı. Telefonu verdikten 13 iş günü sonrası oraya gittiğimde teknisyenin olmadığını numaramı not edip beni arayacaklarını söyleyip aramadılar. Ertesi gün arayıp kimsenin beni aramadığını ve mağazaya gittiğimde de bana ayrıntılı bilgi verilmeden kestirilip atıldığını söyleyip şikayette bulundum ve telefondaki kişi hemen ilgileneceğini söyledi ve bir saat içinde bana ‘ telefonunuz işleme alındı,kontrolde,servise hazır ‘gibi mesajlar geldi ertesi akşam gittiğimde telefonumun gelip gelmediğini sordum ‘ İstanbuldan gelmesi bir günü bulur ama yine bir sorayım ‘ dedi ve telefon içeriden çıktı, hiç İstanbula gitmediğini dün teknisyenin telefonu açtığında herhangi bir kararma görmediğini ve yazılım güncellemesi yaptığını söyledi, hatanın güncelleme ile geçeceğini sanmadığımı ve tekrar olacağına emin olduğumu mağazaya önceki gittiğimde bana İstanbuldan bir bilgi sisteme girilmemiş derken telefonun burada olduğunu nasıl bilmediklerini sordum ve İstanbula yollanmadıysa neden bu kadar bekletildiğimi öğrenmek istedim (25 Eylülde verip 14 Ekimde aldım) Her gelen telefonu yollamadıklarını ve mağazada yoğunluk olduğu için uzun sürdüğünü söyledi. Eve gittiğimde ekranda kararma tekrar oldu mağazaya tekrar geri gittim Bir başka çalışan vardı onunla konuştuğumda ise telefonu burda yapıldığını çünkü anca yoğunluk olduğunda İstanbula yollandığını söylediler burda da bir çelişi vardı ve bana telefona işlem yapmayı unutup ben ısrar ettiğimde baktıkları hissini verdiler. Bugün tekrar götürdüğümde daha önceden de raporu tutan kişi telefonun resimlerini çekip sisteme ekledi, Yarın teknisyene tekrar gösterilip büyük ihtimalle ekran değişimi için İstanbula yollanacağını söyledi.Ben sıkıntının bu olduğunu zaten belirtmiştim başta niçin resim çekmediği ve düzgün rapor tutmadığını onun yüzünden boşyere beklediğimi ve tekrar beklemek istemediğimi söyledim. çünkü o çalışan raporu düzgün tutsaydı sıkıntı şuan düzelmiş olacaktı, Normalde 21 iş günü içerisinde telefonu vermeleri gerekiyor ben bu verdiğimde 15 iş günü bekledim şimdi tekrar vereceğim yine beklersin dediler ama tekrar 21 iş günü mü beklemem gerekiyor yoksa 5-6 gün içinde bana teslim etmelerini isteyebilir miyim? Boş yere beni 20 gündür telefonsuz bırakarak mağdur ettiler ve mağduriyetim hala devam ediyor. Bununla ilgili ne yapabilirm? Şimdiden teşekkür ederim.

İl Seçimi Yapınız
Eskişehir
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.