0
0

Tüketici Derneği Tüsoder

Fatura Tarihi .: 28.08.2016
Fatura No .: KPS2016000067681
Mal Hizmet Adı .: iki (2)adet Super Star 5-4055012256057
Super Star 5-4055012256057
Vergiler Dahil Toplam Tutar .: 708.00 TL

Yukarıda fatura tarihi ve numarası belirtilen Adidas Bayisi olan Adana Kaptan Spor Malzemeleri Tic San.Paz Ltd Şti ‘den 28.08.2016 tarihinde aldığım 2 (iki) adet Süper Star spor ayakkabısının birtanesinin aldığım tarihten 13 gün sonrasında ön tarafının yırtılması üzerine,10.09.2016 tarihinde Kaptan Spor’a ürünün arızası ile ilgili şikayetimi dile getirmek için gittiğimde şikayet formlarının olmadığını bigisayar ortamında yeni bir sisteme geçeceklerini benden iletişim numarası alıp kurban bayramı sonrasında arayacaklarını dile getirip ayakkabıyı o zaman getirmemizi istediler.Bayramdan sonra ki 16.09.2016 tarihinde tekrar şikayetim için götürdüğümde sistemin henüz yapımadığını tekrar alamayacaklarını birkez daha dile getirip bir kaç gün sonra tekrar getirmemiz gerektiğini söylediler.Birkaç gün sonra tekrar götürdüğümde aynı cevabı aldığımda son noktayı koyup ADİDAS gibi dünya markası bir firmanın bayiliğini alıp bu denli bir sistemden hem yoksun olup hemde bu denli bir ilgisizliğin olmaması gerektiğini söyledim.Kaptan spor’da ne muhatap olacağım bir müdür nede yönetici görebildim.Ve bu tarih olmuş hala bana Kaptan Spor’dan aranmadım.En son Adidas müşteri hizmetlerine de telefon ile şikayette bulundum.Oradanda henüz cevap alamadım.Aldığım yeni ayakkabımın yırtıklığından dolayıda hala giyemiyorum.Magduriyetimden dolayı şikayetimin alınmasını ve gerekli işlemin yapılmasını arz ederim.

Saygılarımla
Yeşim ŞEN

İl Seçimi Yapınız
Adana
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.