0
0

LG G3 Marka Elektronik cihazım Sürekli üst üste tekrarlanan teknik arıza sebebi ile 3 defa yetkili servise yolladım. Sorunlar şu şekilde.
1: Ekran sararması ve kasanın çatlaması sonuç ekran değişimi.
2: Ekran arızası sonuç Anakart ve batarya değişimi.
3: Tekrar Ekran sararması sonuç ekran değişecek olması
Cihazımı 3, sefer göndermeden önce müşteri temsilcileri bana Anakart değişiminden sonra tekrar ekran arızası verince Cihazın birebir sıfırı ile değişim olacağını yetkili servise göndermem gerektiğini söyledi ve gönderince Tekrar Parça değişimi olacağı söylendi yetkili servis farkı Müşteri temsilcilerinin farklı ve yanlış konuşulmasından ve daha önce ki rize de yetkili servis ile yaşadığım diyalogda ki ukala tavırlardan şikayetim vardır.

İl Seçimi Yapınız
Artvin
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.