0
0

07.09.2016 tarihinde yetkili servise verdiğim telefonum için 18..10.2016 tarihinde aradığımda parça beklediklerini bildirdiler bende 20 iş günü dolduğu için ürün değişimi talep ettim. yetkili servis değişim yapamıyacaklarını söylemesini üzerine LG türkiye çağrı merkezini aradım çağrı merkezi ürününüz değiştirilmesi için mail atıyorum ve yetkili servisi arıyorum dedi. aramadan 30dk sonra yetkili servis beni arıyarak ürününüz arızası giderildi teslim alin dediler. bende 20 iş günü dolduğu için değişim talebinde bulundum ürününüz tamir olduğu için değişim yapılamaz dedi. aynı şekilde çağrı merekezide söylüyor. ne yapmam lazım bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.

İl Seçimi Yapınız
Kocaeli
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.