0
0

Merhabalar, hepsiburada.com’dan siparis ettiğim telefonun 16.09.2016’da elime ulaştı ve geldiği telefonun açma düğmesine basıyor açılmıyor. Şarja takıyor herhangi bir belirti yok. ( Aynı ürünü ikinci kez hepsiburada.com dan alışım , ilk ürün benim düşürme sonucu tamir edilemeyecek para iadesine sonuçlanmışti. Ürün kapalıyken bile sarj olursa ışığı yanardi) Bu sebeple ürünü ayıni gun yani 16 sinda hiç vakit kaybetmeden kargoya verdim. Tarafıma İade kararı verilmiş çünkü servisten arıza raporu almaliymisim. Yetkili servis önceki telefonunda degisim/iade raporunu tamir mümkün olmadığı için vermişti ki ben de bu ürünün tamir olmasını falan istemiyorum çünkü ödediğim bedelin karşılığı olarak bana arızalı bir telefon geliyor ve bunu yaptırarak tekrardan kulfet altına girmek istemiyorum. Bildiğiniz üzere üretici ve satıcı firmalar bu konuda yardımcı olmaktan uzak. Ola ki yetkili servis de bu telefonun tamiri mümkündür deyip bana degisim/iade raporu vermekten kaçınıRSA beni mağdur duruma sokarak yaptığım satış söz. nin bedeli karşılığı olmayan bu arızalı telefonu aldırtmis olacaklar. Bu da TBK 219 ve 227 ile Uyuşmamakta olup hakem heyetine sonra da gerekirse icraya koyacağım. Eğer ki aklıma gelen alternatif yanlış ise lütfen beni bilgilendirin. Teşekkürler.

İl Seçimi Yapınız
Antalya
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Hayır
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.