0
0

yaklaşık bir ay önceden beri hepsiburada.com’dan telefon almak için uğraşıyorum. ürün her siparişimde yanlış gönderiliyor.ikinci siparişimde doğrudur diye faturamda ki bilgileri kontrol ettikten sonra paketi açtım. faturada ki renk bilgisiyle kutuda ki renk eşleşmiyordu. ürünün hiçbir orjinalliği bozulmadan tekrar hepsiburada.com’a eksiksiz gönderildi. buna ragmen ürünü kontrol etmeden açtığım için beni haksız görüyorlar. ürünü kontrol edip açmak zorunda olduğumu söylediler. (onlar siparişi gönderirken gerekli kontrolleri yapmak zorunda değillermiş gibi) şimdi ne iade alıyorlar ne değişim yapıyorlar ne de faturamı düzeltiyorlar… iletişime geçiyorum her gün aynı cevabı alıyorum. bu durumda ne yapmalıyım.

İl Seçimi Yapınız
Gaziantep
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.