0
0

Merhaba,
Doğan Müzik Kitap Mağazacılık ve Pazarlama A.Ş. ‘den internet üzerinden alışveriş yaptım. Siparişimdeki ürünlerden bir tanesi tarafıma yanlış gönderildiği için firmaya iade olarak gönderdim. İade gönderimini 22/08/2016 tarihinde gerçekleştirdim ve ücret iadesi olacağı bildirildi fakat çağrı merkezi ile bir çok kez görüştüm iadenin hala gözükmediği ilgili departmana aktardıkları söyleniyor.
Ücret iadesi için ne yapmam gerektiği ile ilgili yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
İyi çalışmalar.

İl Seçimi Yapınız
İzmir
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Hayır
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.