0
0

Merhaba. Aralık 2015te kızılay teknosadan aldığım sony xperia m5 model telefonu birkaç ay sonra birçok sorunundan dolayı servise verdim ve iki hafta sonra aldım. Yurt dışından batarya gelmiş ve bataryasını değiştirmişler ama diğer sorunlar giderilmemiş. Ben bu kadar kısa bir sürede bu kadar sorunu olması sebebiyle istemedim ve tüketici hakem heyetine başvuru yaptım bana olumlu olarak tebligat geldi. Teknosa beni sony e yönlendirdi sony nin müşteri hizmetlerine olumlu olduğunu belgeleyen kağıdın fotoğrafını mail olarak atmam gerektiği söylendi ve ben bu şekilde mail gönderdim. Yaklaşık bir aydır sonyden olumlu bir cevap bekliyorum ama hala yasal makamlara başvuru yapabilirsiniz sadece teknik destek vermekle yükümlüyüz diye söyleniyor. Karşımda hiçbir muhatap bulamıyorum. Ama bu da benim yasal hakkım ve üretim hatası olduğunu da biliyorum. Lütfen yardımcı olur musunuz?

İl Seçimi Yapınız
Ankara
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.